.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با غیبت یک عضو و حضور شهردار ؛
در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز : جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود.....
در پنجاه و هفتمین  جلسه شورای شهر ساری چه گذشت ؟

شمال نیوز:  شهرداری ساری گفت: در بسیاری از مسائل از شورا مشورت می‌گیرم اما برای نیروهای شهرداری تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم.

به گزارش شمال نیوز، جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ابتدای جلسه اظهار کرد: خروجی هر جابه‌جایی در شهرداری باید نفع عمومی داشته باشد.

علیجان شمشیربند با بیان اینکه مطمئناً با شروع کار شهرداری یارگیری و جابه‌جایی اثر مثبت خود را خواهد گذاشت، افزود: شهردار باید از تجربیات مدیران گذشته شهرداری با حفظ حرمت از آنها استفاده کند زیرا این مدیران سرمایه اجتماعی ما محسوب می‌شوند همانطور که مدیران فعلی سرمایه آینده شهر هستند.

وی تصریح کرد: برای جابه‌جایی و ساماندهی نیروها در شهرداری وقت کافی صرف شده و حال شهردار باید به پروژه‌هایی که نیمه‌تمام مانده، بپردازد و کاری برای مردم انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار به مناطق الحاقی توجه ویژه کند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته مناطق الحاقی به ما تحمیل شد و این پیشنهاد شورا و شهرداری نبود بلکه پیشنهاد از وزارت کشور بود؛ این مناطق جزو شهر ساری هستند ولی تاکنون در این مناطق اتفاقی نیفتاده است.

شمشیربند ادامه داد: در مناطق الحاقی خدمات ویژه، فضای سبز، فضای آموزشی و خدمات شهری وجود ندارد و تنها شهرداری زباله آن مناطق را جمع می‌کند.

وی بیان کرد: ما امین شهردار هستیم و به شهردار مشاوره خواهیم داد و شهردار هم اعلام کرده که تحت تأثیر هیچ فشاری قرار نخواهد گرفت.

* بلاتکلیفی ۱۴۰ راننده استیجاری

در ادامه دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری بیان کرد: ۱۴۰ راننده استیجاری شهرداری ۵ ماه حقوق نگرفتند و باید تکلیف‌شان مشخص شود.

فرامرز نقیبی افزود: اگر غرض و مرضی در کار نباشد، یک سوت بزنند و همه ماشین‌ها بیایند و بگویند برای چه کسی سبزی می‌خریدند و بچه چه کسی را مدرسه می‌بردند.

وی تصریح کرد: تعیین و تکلیف کردن وضعیت راننده‌های استیجاری کاری ندارد، با یک تلفن می‌شود وضعیت آنها را مشخص کرد، ۴ ماه است که نمی‌توانید یک نامه را پیگیری کنید، ای کاش شورا هرگز تشکیل نمی‌شد، شورا مشکل مردم را حل نکرد بلکه گره کار مردم را روز به روز بیشتر کرد.

* هزینه عمرانی در ۶ ماه اول بسیار پایین است

کوروش یوسفی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری عنوان کرد: در ۶ ماه اول یک ناهمخوانی بین درآمد شهرداری و پیش‌بینی برنامه عملیاتی کاملاً وجود دارد و پروژه‌هایی که قرار بود در ۶ ماه اول متناسب با بودجه، کلنگ‌زنی یا افتتاح شود ناهمخوانی مشخصی وجود دارد و ۶ ماه است که هزینه جاری می‌کنیم و هزینه عمرانی بسیار پایین است.

*  حقوق ماهانه رانندگان ناچیز است

قاسم قاسمی، عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه میزان حقوق دریافتی ماهانه رانندگان ناچیز بوده و این افراد باید ساماندهی شود، تصریح کرد: شهرداری نسبت به تعیین تکلیف رانندگان استیجاری شهرداری اقدام کند.

* روستاها داوطلب برای شهر شدن نبودند

سید علی آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با انتقاد از بی نظمی و اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی برخی اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: در چند سال اخیر که در شورای اسلامی شهر ساری عضو شده هنوز برنامه مدون و طرح اساسی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهر، ورود سرمایه‌گذار صورت نگرفته است. شورای اسلامی شهر در آبادی و تخریب شهر ساری نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ساری جایگاه اساسی در ارتقا نهاد مدنی شهری باید داشته باشند، افزود: سطح شورای اسلامی شهر ساری بسیار پایین آمده و صرفا موضوعات کوچه و بازاری در آن مطرح می‌شود.

سیدعلی آقامیری با بیان اینکه روستا‌ها داوطلب برای شهر شدن نبودند، گفت: مردم پشیمان هستند.

* تشکیل کمیته ساماندهی طلبکارها

در ادامه شهردار ساری گفت: در بسیاری از مسائل از شورا مشورت می‌گیرم اما تصمیم نهایی برای نیروهای شهرداری را خودم خواهم گرفت.

عباس رجبی ادامه داد: پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری یکی از مواردی بود که بسیار پیگیر بودم و استاندار نیز همکاری خوبی در این زمینه داشت و کمک به نیروگاه زباله‌سوز ساری از ۳۰ میلیارد تومان به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت و وزیر کشور نیز ۳۰ میلیارد به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کرد که سرجمع ۷۰ میلیارد تومان برای نیروگاه زباله سوز ساری در سال جاری اعتبار خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیروگاه زباله‌سوز ساری ۴۲ درصد در ابنیه، ۲۲ درصد در نصب تجهیزات پیشرفت داشته و ۶۶ درصد نیز ورود تجهیزات در محل زباله‌سوز داشتیم که تمامی تجهیزات در داخل کشور تأمین می‌شود و تمام توان خود را در به اتمام رساندن آن خواهیم گذاشت.

شهردار ساری بیان کرد: پروژه پل تا پل را شروع کردیم که یک هزار و ۳۰۰ متر بازگشایی آن انجام شده و حدود ۱۵۵ پلاک مانده که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای بازگشایی نیاز است.

رجبی به پارک بانوان اشاره کرد و گفت: جلوی کار پروژه پارک بانوان را گرفتیم زیرا فاز دوم برق‌رسانی قرارداد قانونی نداشت، باید مناقصه برگزار شود و کار شروع شود.

وی با بیان اینکه به همه طلبکاران شهرداری باید پول پرداخت شود، خاطرنشان کرد: کمیته ساماندهی طلبکارها تشکیل شده و تمامی اسناد در این کمیته بررسی و بعد پول پرداخت می‌شود.

شهردار ساری به وضعیت راننده‌های استیجاری شهرداری اشاره کرد و گفت: تعداد ماشین‌ها را بررسی کردیم، قرداد آنها ۲ ماه است که تمام شد و در قرارداد جدید حق و حقوق آنها را در نظر می‌گیریم.فارس و تستیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1398
چه عجب یه بار درگیر نشدند!!؟؟
چه عجب درباره ی یه نبر هم چیزی نگفتند؟؟
نا شناس 30 مهر 1398
درود بر مهندس فرامرز نقیبی بزرگ مرد و محبوب تاریخ مازندران که همیشه حرف دل مردم را می زنند و بفکر مردم هستند.نماینده مجلس ما باید مهندس نقیبی باشد.
نا شناس 30 مهر 1398
بزرگی می گفت آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد ، بی تقواست .
و بزرگی دیگر از امامان ما فرمودند :
«ولا تقبلن فی استعمال عمالک و امرائک شفاعة الا شفاعة الکفائة و الامانة » (6)
(در به کارگیری و استخدام عاملان و مسئولین هیچ شفاعتی (معیاری) غیر از شفاعت کاردانی و تخصص و امانت داری آنها را نپذیر.) .
حال که اعضاء محترم شورای شهر اسلامی شهر ساری به ناکارآمدی خود اذعان دارند ، لطف کنند دیگر کاندیدای انتخابات نشوند تا اصل مدیریت شورائی که یکی از اصول جامعه مدنی است زیر سئوال نرود ضمن آنکه آبروی سلف خود را نیز محفوظ خواهند داشت .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 آبان 1398
والله
درست گفتید
مش ببو 1 آبان 1398
جناب مهندس رمدانی عزیز لطف کن سری به ابتدای کوی دادگستری بزن تعمیر گاههای انچنانی که نمی توانی در وسط روز از ان خیابان عبور کنی ساختمان های در دست ساخت کی جواز داده کی پیگیر استاصلا نمای فضای جلوی کوی را زشت نموده اند باید از شورای اسلامی شهر تشکر کرد که این فضا را باتحمل مشکلات عدیده روبراه کردند دست مریزاد وهمچنین از شهردار شهرساری که دران زمان شهردار منطقه یک بود وجناب عبوری نیز تشکر وتقدیر کرد ولی نگهداری وحفظ ان وزیبا سازی که انجام گرفته با این کارگاهها زیبایی به هم خورد
رضا 1 آبان 1398
ازاد راه قایم شهر به ساری چه زمانی شروع می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.